22 January 2013

Uitm Dungun Di Hatiku

Percutian 3 hari 2 Malam (19 - 21 Januari 2013) di Kuala Terengganu membawa aku singgah sebentar di bandar Dungun tempat terletaknya Uitm Kampus Dungun Terengganu... Sebaik saja sampai di Dungun perasaan hatiku bercampur baur, gembira, excited dan sedikit sebak... maklumlah setelah 17 tahun meninggalkan tempat ini. Selama 3 tahun menimba ilmu di sini, banyak sangat kenangan pahit manis, suka duka yang aku timba di sini. Terima kasih ayah dan ibu yang memberi pelajaran berguna kepada anakmu ini sehingga aku menjadi seperti apa yang aku jadi sekarang ini...

Pekan Dungun.. banyak yang dah berubah

Aku mencari-cari Pasaraya Salwa Dungun tapi tidak berjumpa

Sepanjang Pantai menuju ke Kampus Sura Hujung Uitm Dungun

Angin meniup sangat kuat di persisisran pantai Sura Hujung


Di hadapan Pos masuk utama ke Lampus Uitm

Sebakk... bila aku berdiri di depan pintu masuk ni... Uitm di hatiku



No comments: